tiistai 20. marraskuuta 2012

Joululahja haaveita


Piipahdin tosiaan eilen Nougat liikkeessä. Voisin muuttaa sinne, tai ainakin ostaa koko liikkeen tyhjäksi :) Lottovoittoa odotellessa...
 Liikkeessä ei taida olla myynnissä mitään, mistä en pitäisi. Tein itselleni listaa tuotteista joita voisin sieltä ostaa. Joululahjoja itselleni ;)
Matto on hankintalistalla eteiseen. Rakastan tähtiä, joten huivi olisi kiva keväälle.. Tine K homen kattovalaisin on haaveissa vasta seuraavaan asuntoon, lasivaasia olen jo pitkään kuolannut jne..

 Liikkeessä sain idean käydä vintiltä hakemassa lehtikuusen oksani sillä ne kuuluvat ehdottomasti jouluuni. ( Olin täysin unohtanut ne ). Niitä haettiin pojan kanssa kissojen & koirien kanssa, ja lopulta yllätyin miten lähellä niitä puita olikaan ( omani Tokoinrannasta ). En suinkaan puusta ottanut, vaan maasta tippuneita.


Kuvat



8 kommenttia :

  1. Olis kiva jos tekisit postauksen vaikka laukku haaveista

    VastaaPoista
  2. Ihania kaikki! Mulle kans! :)

    Minttu

    VastaaPoista
  3. :) niin on.. Ja koko kauppa täynnä ihanuuksia!
    Ja mattoakin on tullut.. Pitää siis taas suunnata sinne :)

    VastaaPoista
  4. Hannaaa, vitsi mua naurattaa tää meidän tähtimania - mulla on just tollanen tähtihuivi, paitsi tähdet on mustat. ebaysta taas yllättäen, mun oma tavarataivaani<3 pitäis vaan jaksaa ommella se tuubiksi, kun ne on vaan niin paljon kätsempiä, kuin tavalliset huivit! :)

    VastaaPoista
  5. Kiva blogi sinulla. Olen myös melkoinen Tine K ja nougat maniac. Nythän siellä on ale tuotteita -50%, joko olet käynyt? Mä suuntaan sinne lauantaina. :)

    VastaaPoista
  6. Voi kiitos Elina :) juu huomenna kärryttelen sinne hakemaan mm. Eteiseen
    Mattoa & katsastamaan alet :) ihana kauppa!
    Poika vaan niin mielellään koskisi siellä kaikkeen :)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !