perjantai 23. marraskuuta 2012

nails









Söpöt !




Ihanat!

:)






Himottaisi niin ottaa rakennekynnet pitkästä pitkästä aikaa. Olin niihinkin koukussa useamman vuoden, mutta sitten kyllästyin niihin. Nyt on sellainen olo, että kaipaan naisellisia kynsiä, mutta pienen vauvan kanssa ne ei kyllä ole paras mahdollinen yhdistelmä. Minulla on inhottava tapa jyrsiä kynteni :( Ollut aina.. joskus jopa onnistuin kasvattamaan omat kynnet. Olisiko kenelläkään hyvää vinkkiä miten saisin kasvatettua omia kynsiä :)  Oletteko muuten kokeilleen Essie lakkoja?  Itse tykkään kovasti. Sävyjä on lukuisia ! 

Ihanaa viikonloppua!


7 kommenttia :

  1. Mä oon ollut koukussa rakennekynsiin 5-6 vuotta :)
    Kun tyttäreni syntyi pidin pari kuukautta paussia mutta lähinnä siitä syystä etten päässyt huoltoihin :) En kokenut kynsiä lainkaan epäkäytännöllisiksi vauvan kanssa, paremminkin päin vastoin - mulla kanssa paha tapa jyrsiä omat kynnet jolloin kynsien reunat jää "sahalaitaisiksi" ja näin ollen raapivat helposti.
    Enää en voisi olla ilman rakennekynsiä (vaikka ne kalliit ovatkin :)

    VastaaPoista
  2. Meillä oli taas tänään SE päivä. Ihanat uudet kynnet tuli :-) 3 viikon kuluttua kai seuraava keikka, ilmoittele, jos olet kiinnostunut! Lopeta jyrsiminen, voin antaa sulle sunnuntaina pahaa ainetta kynsiin, ei taatusti mee suuhun kynnet sen kanssa.

    VastaaPoista
  3. Mä taas odotan, että pääsen mammalomalle ja pääsen laittamaan kynnet ;) Olen hoitoalalla, joten rakennekynnet ei sovi "normaaliin" elämään. Ennen nykyiseen työhön mentäessä pidin kynsiä useamman vuoden, sekä esikoisen mammaloman ajan. Ajattelin kyllä jättää kynnet sen verran lyhyiksi, ettei pääse vauvaa raapimaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Pitääkin harkita kynsien ottamista uudestaan :) Ajattelin, että ne on epäkäytännölliset..

      Poista
  4. Ystäväni on kynsien pureskelija, eikä lopputulos ole kovin nätti. Hänellä oli häät kesällä ja hänen oli saatava kynnet nätimmäksi, mutta rakennekynnet ei ole hänen juttunsa. Hän otti kynsiin lakkauksen, joka tulee vain omiin kynsiin. Näin omat kynnet pääsee kasvamaan, koska niitä ei kuulemma tule pureskeltua. Tarkempaa tietoa mulla ei valitettavasti ole tuosta lakkauksesta, mutta todella nätti, luonnollinen lopputulos kynsissä on! -Anna

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !