keskiviikko 26. joulukuuta 2012

LV DENIM SHAWL



Kuva : Louis Vuitton


Tästä huivista olen haaveillut jo pidempään ja haaveilu vaan jatkuu. Joululahjaostoksilla pääsin taas hipelöimään tätä ihanuutta. Tämä voisi olla hyvin seuraava hankintani ja samalla myös säästökohteeni. Mies kyllä nauraa jos lukee tätä, sillä olen maailman huonoin säästämään ja juurihan kehuskelin, että nyt LV ostokseni on tehty vähäksi aikaa. No ainakin olen kehittynyt siinä säästämisessä hiukan ja huivin osto ajankohtaista ehkä vasta ensi syksynä kun vauva isompi, sillä tämän hintaisessa huivissa puklut ei ehkä niitä kivoimpia yllätyksiä !!? 
Mies ei aina ihan ymmärrä tätä suurta LV rakkauttani, mutta on ihanaa että mm. muutamien ystävieni lisäksi anoppini & yksi kälyistäni ovat liittyneet LV joukkoihini, joten yhdessä voidaan haaveilla.
 


 








6 kommenttia :

  1. Kiva kun sä päivität blogia niin usein :-). Oletko jo päättänyt mitä tilaat Etsystä kuvaukseen? Esittele sit täälläkin. Mä olen Etsyä selaillut, vaikeaa kun valikoimaa on vaikka kuinka! Linnea

    VastaaPoista
  2. Joo lupaan esitellä, vielä en ole päättänyt.
    Valinnan vaikeus niissä :) liikaa vaihtoehtoja...
    Joo vauvan syntymän jälkeen en luultavasti päivittele
    ihan niin usein :) mutta yritetään ainakin päivittäin

    VastaaPoista
  3. Voi apua... minä en ole lämmennyt nevernever yhdellekään LV:n jutulle mutta nyt se iski... tuollainen joku Monogram-huivi olisi ihana! Sulla lienee tietoa mitä tuollaiset maksavat...?

    VastaaPoista
  4. Kyseinen malli maksaa tällä hetkellä 395€. Huivien kestämisestä
    on ollut paljon blogeissa, eli esim. juuri tämä jota himoitsen
    on se joka saattaa käytössä nyppääntyä. Kalliimmassa ( muistaakseni
    Ero on 40-50€ on mukana metallilankaa, jonka pitäisi kestää
    paremmin. Olen vaan saanut päähänpinttymän tästä sinisestä väristä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tsiisus. Okei, sitten minä en todellakaan tarvitse tuollaista. Pari sataa voisin ehkä kuvitella sijoittavani moiseen muuta tuplaten tuo summa... ehkä tyydyn sittenkin Mulberryyn :)

      Hih, hyvin huomaa, ettei mulla ole minkään valtakunnan tuntemusta LV:sta. Arvelin kalliiksi mutta en noin kalliiksi.

      Poista
    2. Jep kallis on :/ ja sitten jos se nyppääntyykin heti :(
      Noh toivon, että pääsen yli huivista, mutta pahoin pelkään
      että en.

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi !