maanantai 21. tammikuuta 2013

Converset kevääksi ?


Kuvat : Converse


Kevät lähenee ja haaveilen uusista Converse-kengistä. Omistan muutamat entuudestaan, valkoiset nahkaiset & tummansiniset. Nyt himottaisi nuo kankaiset valkoiset ( pojallahan on samat odottamassa kevättä )  tai sitten vaaleanharmaat !!? Vaunulenkit odottaa taas, joten mukavat kengät tarvitaan :)
Valinnan vaikeus...

Vanhoissa nahkaisissa, metalliosat on värjänneet nauhat ikävästi. Olen ne kyllä kloorissa uittanut ja
pessyt useampaan kertaan ja siltikään ne ei täysin puhdistu. Tietääkö joku keinoa saada ne puhtaiksi,
tai pitääkö vaihtaa vaan nauhat uusiin ? 


Ps. KANNATTAA OSALLISTUA HUMANTOOL- ARVONTAANI, tämä istuin on mieletön !!!!


  Mahtavaa maanantaita !

9 kommenttia :

  1. Täällä löytyy nuo vaaleanharmaat, mulla on ollu myös valkoiset (jotka maija söi) ja pinkit. :)) Ihan huippis kengät. Pitäiskö jo tänään laittaa!!!???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli jo yksi pvä tummansiniset jalassa :)
      Joo harmaat löytyy pian täältäkin, sillä
      Valkoiset nahkaiset jo on :)

      Poista
    2. Mulla sitten oli ne tänään jalassa (sinun inspiroimana ;) ja tassut meinas jäätyä kun mulla oli niissä vielä ohut sukka! Kuljen yleensä koko talven Uggeissa, niin mun varpaat on varmaan tottunut niin lämpimiin kenkiin että heti kun laittoi nuo tavalliset niin palelee. Nyt täällä ollaan untuvatöppöset jalassa ja toivotaan ettei tulla kipeäksi ;)

      Poista
    3. hahah juu ei ne ihan näillä pakkasilla toimi ;)

      Poista
  2. Wow noi harmaat on tosi makeet! Minulla on valkoiset ja niistä tykkään kyllä todella paljon, ne sopii niin monen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niihin varmaan päädyn, kun nahkaisena valkoiset
      Jo on :) mietin tummansinisiä ostaesani harmaiden
      Ja niiden väliltä.. Nyt on pakko saada harmaat haha!

      Poista
  3. Kevään ostoslistalla on valkoiset varrettomat. :)

    VastaaPoista
  4. Täältä löytyy varrettomat harmaat:) Tykkään, tykkään, tykkään!

    VastaaPoista
  5. Tummanharmaat varrettomat ostin joitain vuosia sitten New Yorkista pilkkahinnalla. Olen huomannut saman ongelman nauhojen kanssa. Tummanharmaiden kanssa ei eihkä erotu niin selvästi, mutta valkoisten kanssa näyttää varmaan ikävämmältä.

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !