keskiviikko 20. helmikuuta 2013

KORIKASSI



Kuvat : Nougat

Voi tätä naisen elämää. Olin jo aivan vakuuttunut siitä, että kesäksi haluan korikassin, sillä niin monena kesänä olen sitä pähkäillyt ja melkein vakuuttunut siitä, että malli olisi uusi Tine K homen musta paljettikassi ( tykkään kovasti myös vanhoista malleista ). Nyt pään sekoitti tieto, että uutta korikassia tulee myös hopeana!! Hopea- musta...musta- hopea ?!!! Hopea houkuttelee kyllä nyt enemmän, mutta toki kassi on nähtävä livenä...

4 kommenttia :

  1. Liputan mustan puolesta! :)

    Anna-Maija

    VastaaPoista
  2. Itse olen hopean kannalla :)

    VastaaPoista
  3. Minä ottaisin perinteisen tai mustan.

    Minttu

    VastaaPoista
  4. Mun suosikki on se, joka näkyi 12xkoti-kirjassa Nougatin omistajan kotona. Taitaa olla jo aiempaa tuotantoa.

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !