sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Toppatakki ostoksille ?!


Hain eilen Lindexiltä sen valkoisen peiton auto / vaunu käyttöön, josta postailin täällä.
Samalla reissulla silmiini osui tuo musta kevyt toppatakki, joka mahdollisesti sopisi
tuon karvaliivini kanssa käytettäväksi nyt keväällä. Ajattelin huomenna käydä testaamassa...
On muuten aika hassu tunne, kun tuo pallomaha on poissa..maha ei niinkään hahah.

Ihanaa sunnuntaita kaikille, kohta teen Marian ohjeella herkkupannaria, sillä
tytön kummipariskunta tulee katsomaan pikkasta.
Ollaan vähän koukussa tuohon pannariin.. jo toinen kerta tällä viikolla, hups!

Kuva oikealla : Lindex




11 kommenttia :

  1. Uuh, se pallomaha on nyt mulla... viikon herkuttelujen tuloksena :D Mutta siis onpas iiiihana takki! Nätit nuo päälleommellut taskut. Olen ollut todella tyytyväinen siihen omaan punaiseen Seppälän kevyttoppikseeni - sitä on tullut käytettyä yllättävänkin paljon. Taidanpa kotiuttaa siis myös tuon mustan version :)

    VastaaPoista
  2. kiitos vinkistä, olen etsinyt juuri tuollaista. Ei näytä onneksi hirveen kiiltävältä materiaalilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut liian kiiltävä ainakaan omaan silmääni!
      Toiv. Istuu karvaliivin kanssa, vaikka saatan ostaa sen
      Muutenkin :)

      Poista
    2. Tilasin netistä beigen vastaavan, hinta oli tosin 4 kertainen. Toi olis hinnalta parempi ja oon niin musta ihminen vaatteissa :) menis ehkä liivin kanssa hyvin ;)

      Poista
  3. Itse löysin vastaavan viimesyksynä Mangosta! :) Oli muistaakseni joku 50e et ei paha!

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkeistä molemmista. Olen huomenna menossa lindexsille ja tuota takkia pitää myös mun tsekata... :)

    VastaaPoista
  5. Minulla on sama liivi ja juuri perjantaina katsoin tuota takkia. Voisi muuten olla hyvä yhdistelmä, täytyy vissiin lähteä huomenna Lindexin kokeilemaan :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. ;) joo uskon, että toimii..toivottavasti ainakin

      Poista

Kaunis kiitos kommentistasi !