lauantai 9. maaliskuuta 2013

vaippakortti








   Olen unohtanut laittaa vaippakortista mallin ja nyt sitä toivottiin joten tässä olisi vastaava.
 Olen ollut koko yön migreenin kourissa ( ja olen edelleen ) & pikkuneiti kärsii vatsakivuista joten hieman hiljaiseloa täällä blogin puolella. 

Muistin juuri, että olen unohtanut tehdä Köpiksestä postauksen jota jo aikaa sitten toivottiin. Olen kyllä aloittanut.. heh jos saisin tehtyä loppuun :)  Tai onko se vielä ajankohtainen lukijalle, joka sitä toivoi ?

Pahoittelen dementiaani...

Kivaa lauantaita kaikille, palailen viim. huomenna :)


9 kommenttia :

  1. Voi kiitos kovasti!!!! Pois sieltä migreeni kiusaamasta!!! Nyt saan tehtyä kauniin kortin veljeni pojalle. Lepäile ja toivotaan että nopsaa menee kivut pois molemmilta:)

    VastaaPoista
  2. Kuulostaa kovin tutulta. Voimia! Ja jos yhtään lohduttaa, niin molemmat on ohimeneviä.

    Minttu

    Ps. Kiitos ohjeesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Päänsärky hellitti onneksi, pienen vatsakivutkin toivottavasti pian.
      Inhottavaa katso,kun toista sattuu :(

      Poista
  3. Minua ainakin kiinnostaa edelleen se Köpiksen postaus. Ollaan suunniteltu matkaa alkukesälle. Ei olla vielä kuitenkaan varattu lippuja, koska meilläkin täällä reilu kaksi viikkoinen tytöntyllerö seuranamme. Tsemppiä sinne! Eletään aika samanlaista elämän vaihetta :)

    Anne

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. hih toteutukseen siis asap :)
      Samoihin aikoihin ovat prinsessat siis syntyneet :) Joo toivottavasti vatsakivut
      hellittävät pian. Tsemppiä myös sinne!

      Poista
  4. Ihana kortti idea! Täytyy melkein kokeilla itsekin :)

    VastaaPoista
  5. Eksyin tänään ekaa kertaa blogiisi ja liityin heti lukijaksi :) Ihana blogi sinulla!

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !