perjantai 10. toukokuuta 2013

GUGGUU



Muutama viikko takaperin kävimme tosiaan lapsimessuilla ensimmäistä kertaa ( en muista mainitsinko siitä ja nyt olen niin kiireinen etten ehdi katsomaan ). Messuilla oli vaikka mitä ihanaa lapsille & aikuisillekin. Minua kiinnosti erityisesti lastenvaatteet ja puulelujakin yritin etsiä niitä kuitenkaan löytämättä. Ennen messuja olin muutamasta blogista lukenut etukäteen uudesta    lastenvaatemerkistä nimeltä GUGGUU. Gugguun vaatteet ovat tyyliltään selkeitä & värikkäitä. Mallisto makuuni  :) Harmikseni en ennättänyt tutustua vaatteisiin kuin pienen hetken, sillä pikkumiestämme kiinnosti vaatteita enemmän muumipeikko & myy , jotka vilahtivat ohitse. 
Jotain tarttui kuitenkin siinä hetkessäkin mukaan ( olen nopea shoppaaja ) , nimittäin pipo.
Ihanan napakkaa kangasta ja juuri sellainen, jota olen etsinytkin. Pysyy hyvin korvien päällä nyt keväällä, kun tuuli osaa olla petollinen.Väriksi valitsin harmaan, sillä se sopii niin moneen asuun. Mieltäni jäi kaivertelemaan muun muassa hihaton paita pojalle. Sellaisen taidan tilata verkkokaupasta, jossa on avajaistarjouksena -10 % 15.5.2013 asti.


Asu: Housut, paita - ZARA // huivi- POP // huppari - GAP // pipo -GUGGUU


 Gugguun sivuille pääset tästä

1 kommentti :

  1. Ihana tyylikäs pieni mies :) pakko kurkata tuota vaatemerkkiä ;)

    VastaaPoista

Kaunis kiitos kommentistasi !