lauantai 23. elokuuta 2014

Jotain pientä vauvalle






  Jotain pientä ostin vauvalle Barcelonan matkaltamme. Vielä silloin ei varmasti tiedetty kumpi meille tulee, joten nämä alelöydöt unisexiä. Muokkasin tätä tekstiä poistamalla vanhan postauksen, koska sain kommentin, josta tuli paha mieli. Pyydän anteeksi, jos loukkasin postauksella jotain muutakin, kuin vain anonyymiä kommentin kirjoittajaa. Se ei tosiaan ollut tarkoitukseni ja olen vilpittömän pahoillani. Blogia pitäessä pitäisi varmasti miettiä paljon enemmän sitä mitä kirjoittaa, sillä helposti ymmärretään väärin. Tekstistäni ainakin yhdelle tuli sellainen olo, että pitäisin lastentekoa itsestään selvänä. En pidä. Olen aina haaveillut kolmesta lapsesta ja todella kiitollinen jokaisesta raskaudestani, lapsistani ylipäätään. Parasta elämässäni.  Kyllä, olen tullut helposti raskaaksi, mutta itsestään selvyys se ei koskaan ole ollut minulle eikä varmasti muillekaan. Lähipiirissäni on ollut lapsettomuutta joten olen nähnyt läheltä miten raastavaa se voi olla.  En tietenkään voi tietää miltä se oikeasti tuntuu ilman omakohtaista kokemusta. Kolmas lapsemme, jonka laskettuaika on loppuvuodesta, on yhtä toivottu, kuin aiemmat, vaikka tyttö pääsikin yllättämään meidät iloisella tavalla paljon aikaisemmin, kuin edes osasimme odottaa. Elämää, kun ei voi suunnitella etukäteen. 

Blogissani avaan elämääni vain pintaraapaisun verran. Joskus mietin, että siinäkin on liikaa ja ehkä jatkossa otan vieläkin rajatumman linjan väärinkäsitysten välttämiseksi. Yhtä lailla elämässäni on  vastoinkäymisiä ja surua, vaikken niistä blogissani erikseen mainitse. Elämäni ei siis todellakaan ole ruusuilla tanssimista, jos sellainen kuva välittyy. Piikit pistelevät välillä kaikkia tavalla tai toisella.

Asiasta kolmanteen, Cheekin keikka oli aivan uskomattoman hieno, paras jossa olen koskaan ollut. Nyt harmittaa, ettei tullut hankittua lippuja tällekin illalle, sillä saman shown olisi helposti katsonut toistamiseen. Mahtavaa iltaa kaikille niille, jotka sinne tänään suuntaatte.
Olen ehkä pikkuisen kade !






Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi !